lørdag 27. mars 2010

Nå er helgen kommet...



og eg har baka "lettvinte wienerbrød" som eg skal ha i fysen, klare til å ta opp når vi skal på påske-turar! For dei som vil prøve, kjem oppskrifta her:
150 gram margarin
1 dl sukker
1/2 ts salt
1 egg
50 gram gjær
5 del mjølk
13-15 dl kveitemjøl

Bland til passelig deig, og la den heve i 1 time. Del i 3 deler, og start som når du lagar skillingsbollar.


brett så eine delen inn mot midten, og den andre over, slik:


del opp i passelige stykker, og klipp med ei saks eit hull på midten.
vreng så dei eine enden gjennom klyppe-hullet, slik at dei ser slik ut. Etterhev i 30-40 min. Pensle med egg og steik på 220 grader, midt i ovnen i 8-10 min. Lykke te!

4 kommentarer:

  1. Å dei såg gode ut:)

    SvarSlett
  2. De så vanvittig gode ut. Funderer på å prøve meg på dette i dag....

    SvarSlett
  3. ...og gode ble de :-D

    SvarSlett
  4. Gunn Sissel Gravdal1. april 2013 kl. 15:55

    Takk for at du deler og legger ut fremgangsmåten i bildeform også :) Knallgode!!

    SvarSlett