onsdag 20. februar 2013

Vaffel


Eg likar afler

Hæ, likar du afler?

Dataen min er litt rar innimellom. Ein periode ar det y-en som ikkje ille....ville...
No er det v-en som ikkje alltid vil.

Eg likar Vaffler!


Denne vaffelen brukar eg dagleg,
'men lagar ikkje vafler like ofte.

Eg må innrømme at eg ofte er borte på "Fristelsar" og kjøper vafler med spekeskinka.
Har du prøvd den?
Kan anbefalast på da sterkaste.


Perfekt bordskånar.


Dette er enda ei av dei flotte julegåvene eg fekk.
Kjøpt på Ting!!

Så kjekt at de vil vere med på Give Awayen min,
og velkommen til nye følgarar!

I dag er det foreldremøte og klubb med dei beste,
imåro reiser mannen på jobb i 2 nye veker,
og vi blir aleine i vinterferien...
Ja, ja, kan ikkje anna enn å gjere det beste ut av det.

5 kommentarer:

  1. Kjempefin bordskåner! ! Ønske... og nå fikk jeg lyst på vafler! Men heldigvis har vi ikke melk i hus, hehe;-)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  2. Den var jo kjempekjekk, men no fekk eg lyst på vafflar! :)

    SvarSlett
  3. Eg ler...Aflar..:-D
    Kul bordskånar:)
    Klems meg:)

    SvarSlett
  4. Like vafler :) å ETA og :) helsing mor m 3! Spyete ungar.... Gje meg sjeeeleeefreeed :(

    SvarSlett
  5. ELSKA vaffler! Og ønska meg voldsomt ein vaffel som detta og..hihi..
    STILIG :)

    SvarSlett