lørdag 23. februar 2013

Morgonstund


"Morgonstund har gull i mund."

Morgonane i helgane startar ganske tidleg her hos oss.
Sidan vi fekk fyrstemann har dagen starta svært tidleg.
Frukosten er som oftast eten rundt kl 8,
og vi er klar for lunsj,
når andre står opp.


Eg er eigentleg eit A menneske, så det går som oftast greitt.
Han eg er gift med er vel heller type B,
og kunne godt tenkt seg å drøya dagen litt.
Som regel går ting greitt,
men eg kan nok surmule litt når eg "alltid" må stå opp fyrst....

Vi et alltid rundstykker til frukost i helgane, egg høyrer med og ikkje minst
god kaffi!


Mitt bidrag til NIB si utfordring denne månaden er dette bildet.

Det er lov å leike seg litt,
og eg treng ikkje alltid vere så "seriøs".

Sjå dei andre flotte bidraga her.



God laurdag alle saman.
Velkommen til nye følgarar,
håpar de vil like dykk her hos meg!

4 kommentarer:

  1. Hei og hopp!
    Herlig morgenstund!!!
    Ahhh.. Magisk med slike morgener :)

    ..takker såå mye for fine ord inne hos meg. Så koselig!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Lørdagsmorgen med god tid, øyeblikk det er vel verdt å ta vare på! Ha en strålende lørdag! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Koselig Doldol:-).
    Kule bilder:-).
    Fin søndag til dåke:-).
    Klems meg.

    SvarSlett
  4. Velkommen som ny følger på bloggen min:)
    Så herlige og gøyale frokostbilder!!

    Klem til deg

    SvarSlett