søndag 25. november 2012

Kakemenn


I dag har eg eit lite interiørmessig innlegg. Eg smiler for meg sjølv,
for kva er vel meir kvardagsgleder enn nett dette her.
Meg og tullemor som baka kakemenn.
Ho sat i 1 heil time.
Ja, du leste rett.


Eg kjevla, ho trykte ut.


Storebror ville heller spela data....
men han trykte ut denne deigen her....
til slutt.


Ein super laurdag med baking.
No har vi nok kakemenn til jul,
to fulle boksar. Nam nam


Så då er vi igang med julebaksten.

Har bare ein 8 års dag i to omgangar som skal bakast til og...
Joda, eg likar det.

Dagen i dag blei ikkje slik eg hadde planlagt,
bare enda betre.
Gode naboar på besøk,
venner av ungane på besøk,
eg fekk støvsugd OG vaska golvet.

No er begge to i seng, og eg skal ligga apatisk i sofaen og sjå på tv!

God søndag til deg og!

4 kommentarer:

  1. Herlig helg Solveig!
    Me har hatt huset fullt i besøk heile helga, så no ligg vi begge langstrake med beina på bordet (!)

    Ha ei fin veke!
    Klem

    SvarSlett
  2. Og kakemannane var knall gode:). Nam nam...

    Her og blir da sofaen ikveld, med tannverk....Grrrr...

    See you:)

    Klems Evy:)

    SvarSlett
  3. SÅ HERLIGT KAKENE SÅG GODE UT!
    NYT KVELDEN!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett