tirsdag 27. november 2012

Juletre?


Eit juletre er vel ikkje bare eit juletre.
Det er mange ulike fasongar og fargar etterkvart.
Dette vert eit ventetre,
men er det ikkje fint??


Passar så godt inn hos meg.
(og vi har eit par stykker igjen på blomabutikken til halv pris!)


I ettermiddag har vi laga fuglamat.
For dersom det vert skikkeleg kald og snørik vinter( sånn som vi har bestilt!),
så må fuglane og få mat.

Eg kjøpe ein pose med villfuglblanding og 
ein pakke med Flott 
(sånn til smoltbakst og frityr, ligg i kjølen ved Delfia-fettet i butikken!)


Ungane fylte avklypte kakeformer, mjølkekartongar og yogurtbeger med fuglablandinga.


Så tok vi ein hyssing godt nedi.
Til slutt helte eg over smelta "smolt" og rørte litt nedi for å blande det i.
("Smolten" skal feste fuglafrøo saman, sånn at vi kan henge dei opp!)

Ein kjekk familieaktivitet ein mørk ettermiddag.

Fin kveld til dåke alle!

3 kommentarer:

  1. flinke dåke e då... :) kuuulish... :)
    E d det bordet du spraya?? fina bordet...
    eg likte julatreet ditt ;)

    Klems fra Diana...

    Ps, fri i måro?? eg å elisabeth skal gå tur kl 10 ;)

    SvarSlett
  2. Hey hey:)

    Da julatreet er så kult...
    Eg og tenkte vi skulle laga fuglamat, men no trur eg at eg skal roa ner...Får ikkje til noko av da eg holde på med...ha ha ha.. Les kakemann innlegget;)

    See you:)

    Klems Evy:)

    SvarSlett
  3. Å JA NO ER DET PÅ TIDE MED FUGLE MAT
    HERLIGT JULETRE:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett