fredag 19. august 2011

Soverom med sol


Må jo visa "hotellputene" eg kjøpte i HM Home her for litt sidan. Dei er i dun, og knallgode å ligga å lesa på. Men eg slite faktisk litt med "dunlukta". Eg likar best dun, då dei er best å ligge på/forme i både seng og sofa, men så er det den lukta. Nokon som har tips mot den?


Eg måtte bare ta med bilde av garderoben og. Skyvedørene står i garasjen, og håpe dei kjeme opp snart. Men det er huseigar sin jobb :-D

Mannen har mala huset vårt i dag, Grå Skifer frå Jotun. Veldi bra, veldi bra!    

4 kommentarer:

  1. koselig soverom! det største ønsket på ønskelisten som i både størrelse og i ønske akkurat nå er hos oss er garderobeskap hehe vi har bodd her i over 2 år og har ikke fått fingeren ut ennå ellers så har vi ikke funnet et som passer oss (meg) godt nok hehe dere ser veldig greit ut da:) Kan jeg få spørre hvor du har kjøpt det?

    Ha en fin dag:) klem

    SvarSlett
  2. HERLIG med god garderobeplass!!☺
    Eg planlegg-inni håve mitt☺-garderoberom her, men veit ikkje om det blir...☺

    Hotelpute har eg og lyst på...☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Hærlig soverom! Liker det slik dere har satt opp inni skapet! Vi snakker og om å gjøre noe med skapene våre på vårt soverom... Vil får se .. :0)
    klem fra Odin

    SvarSlett
  4. Simply wish to say your article is as astounding. The clearness
    in your post is just nice and i can assume you are an
    expert on this subject. Fine with your permission let me to grab
    your RSS feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million
    and please continue the enjoyable work.
    Also see my web site :: know memes

    SvarSlett