søndag 14. august 2011

Litt PIP og ny bok


Bente på Bokhandlaren har 1/2 pris på alt frå Pip Studio. Eg handla litt tidlegare i sommar, midt i den versta flyttingo...som om eg ikkje hadde nok å flytta på!?!


Denne bladkassetten hadde god plass til blad, eller kva vi vil ha oppi. På bildet har eg den nya boko mi, men i verkelegheita har eg brosjyrar og diverse inspirasjon til nya huset!


Fann plutselig ein tilgodelapp i bilen, som var att etter bryllaupet i 2009.


Eg kjøpte boka "Made by me" sybloggernes beste oppskrifter.


Når haustmørket kjem over meg, og sykafèen i gang att, så skal eg nok svinga symaskina att og. 

Nett no har eg meir enn nok med å få alt på plass her, finna da vi trenge til ei kvar tid, og få puslespelet til å bli klart for dagane frametter. O hei kor det går.

Har du problem med å kommentera under her? Har høyrt rykte om da, og er veldi få som legg igjen ein kommentar hos meg. Men eg ser at da e mange innom. Hadde vore kjekt å veta kem og. 

4 kommentarer:

  1. hei eller god morgen:) jeg har ikke hatt problemer med å kommentere på en stund men det er jo sånn av og på:) men er det ikke gøy å ha din egen bok? :D hehe jeg tenker det må jo være kjempe gøy:) Ha en super dag!

    SvarSlett
  2. Den boko der såg jammen meg kjekke ut! Kjekt med litt syinspirasjon no når hausten sette inn for fullt....

    Eg har litt problem med å kommentera som "meg sjøl", (innlogga med blogger/gmail...) Men det fungere å legga inn kommentar med Navn/Nettadresse og...Har kanskje tipsa deg om da tidligare? Løysingo ser i alle fall ut å vera å endra på innstillingane dine... At kommentarfeltet må komma i eige vindu... :)

    Ellers så må du ha ei fortreffelig veka!
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  3. Eg er ofte innom Solveig, men får aldri legge igjenn kommentarer, men prøver igjenn :)
    Veldig kjekkt å følge med dåke

    Tante Jorunn

    SvarSlett
  4. Eg er innom kvar einaste gong du legg ut innlegg! - Berre så du vett da. Kjekt du ymtar om sykfè. Ja, eg har tenkt at vi skal komma igong tidleg i september. Kva passar best, mandag eller tysdag?

    God helg!

    Marian

    SvarSlett