torsdag 13. januar 2011

Award

 Eg har fått ein award i dag!! Tjoho. Eg har ikkje fått så mange slike, og difor vert eg ekstra glad. Denne awarden fekk eg av Marihøno. Tusen takk!

 The Stylish Blogger Award er en stafettpinne-utnevnelse. 
Jeg må nå:

* fortelle 7 ting om meg selv
* velge ut 15 fra min egen bloggroll og gi "The Stylish Blog Award" videre til dem
* linke en takk tilbake til henne jeg fikk "The Stylish Blog Award" av og gi beskjed til de 15 jeg velger om at de har fått en award.

Oki, her er det bare å setje i gang:

- eg har fått ein forkjærlighet for rosemønster :-)

- må smøre leppene mine med Mentholatum (den grøne tuben) før eg går og legg meg, ellers får eg ikkje sova.

- likar ikkje å køyre på glatta. Kan sjå for meg kor det kan gå gale, og det kan ta nattesøvnen frå meg!

- har funne gleden ved å produsere ting med symaskina. No gjeld det bare å finne rett stoff, og kome i gjenge igjen. Gler meg te Marihøno skal setja planen i verk!!

- likar spesielt godt gjærbakst, og synst sjølv eg er svært god til å bake!

- elskar mannen min svært høgt <3

- likar kvardagar best!!
Eg gjer denne vidare til:

Rodihob
Kalas Mystiske Hjørne
Lailas glutenfrie krok
Den gode feen
Trollmortull
Snill Pike
Tre Kusiner
Jordbærpiken
Anna Johanna
Rigmor sitt vesle verdenshjørne
Husmordronninga
Min vinterverden
Min Stil
Talentina
Putitinabox

No er det spinning!!

7 kommentarer:

  1. Hej ju!
    Flinke du e :-)

    Marihøno hadde og gitt meg awarden.
    Men eg tar den dessverre ikkje :-/ Sorry...

    SvarSlett
  2. Så koselig! Synes det er så gøy å høre små ting om andre. Måtte le høyt av Mentol-avhengigheten din! Herlig :))

    SvarSlett
  3. Så snill du er..

    God helg.

    Klem F

    SvarSlett
  4. Kjempeflott at du tok utfordringa! Eg syns eg jobba fælt med å få lagt inn innlegget mitt men det streikar på direkte linking til alle dei eg inviterte. Veit ikkje heilt kva eg har gjort gale. Må prøva å retta det opp..Ja, planane mine blir snart noko av og du blir den fyste til å få veta om det! God kveld til deg.

    Marian

    SvarSlett
  5. Gratulerer med award!! Godt å høyre at det er fleire enn meg som er avhengig av mentholatumen! :)

    Ser du gjer stafettpinnen vidare til blant anna meg, må legge huet i bløyt eg nå då! :)

    Klem.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med award, og takk for å få vere med på "laget". God helg til dokke også...vi satsar på at siste rest av sjukdom vert vekk iløpet av helga. No er vi lei! Klem frå oss :)

    SvarSlett