søndag 10. januar 2010

Og engler daler..

...ned i skjul...heitter det i julesangen!
Hos meg får englane henga litt til, sjølv om resten av julapynten e vekke for lengst!
For 4 år sidan var eg skikkeli i tove-modus. Eg tova nissar, englar, høne, pingvinar, ja...til og med ein sau! ( Du Hilde, korleis blei da med dei der tova tingo dine???) Men det var den gong da...einaste eg tovar no, er tøfler og vottar i maskina..

Men eg er vel heimkommen etter ei hærleg natt på Solstrand. Da svarte te forventningane, ja. Bada, åt, drakk vin, leste bok, sov og bada igjen, før vi åt verdens beste hotellfrukost ( eller, den på Hilton Stansted for 7 år sidan var visst hakket betre...). Då mamma serverte oss kjøttkaker kl 14.30, åt vi bare fordi vi er høflege, ikkje for da vi va svultne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar