onsdag 5. august 2009

Shopping

Eg trur mannen min gler seg litt te eg ska begynna å jobba igjen... For då blir da ikkje så mykje tid til å shoppa. For eg like godt å shoppa, helst i butikkar, men og på nett. Så....da går jo litt pengar då!! Sista eg bestilte var denne skjenken her, frå Bohus: Eg har ønska meg den sidan vi kjøpte spisebordet vårt i olja eik. Men har liksom venta på ein god anledning. Og jammen meg, eg synst ein tysdag i august var ein god anledning. Så no kjeme den snart på døro, og då skal eg visa dåke bilder av den "skjenken" som står der i dag, og den nye på plass!!

Og den butikken eg likar best for tida er Årmann i Rosendal. Eg eeeelske å bare gå inn der og snusa litt kvar dag. Har kjøpt mange gåver derifrå i da sista og, og håper dei fell i smak!

1 kommentar:

  1. hei!!

    so artig!!! deg huska eg ja :) so kjekt at du har blogg då :)
    ska sette meg ned å lese bloggen din seinare..held på å male eit skap akkurat no :) legg deg til i blogglista mi og eg :)

    Klem M :)

    SvarSlett