torsdag 6. august 2009

Plukka plommer i Hardanger..

" Vi skulle plukka plommer i Hardanger, og drukke vin og cider i fra spann, og småspist av et tre, med rød moreller...." Ja, august er ei fin tid for meg som er glad i frukt og bær, og å foredla da, sånn at eg kan kjenna på følelsen heile vinteren...
Så mens prinsessa søv, hive eg meg praktisk talt rundt, og får ei panna med plommer på kok, og resultatet:
Blir sjølvsagt nyydeli syltetøy.


Kan ikkje klaga når eg har ein pappe, som har så masse frukt og bær, at vi bare kan gå og plukka frå trea og ete til magen står sprengt...!! Og då tåle vi litt promping utøve kvelden,he he he!!

4 kommentarer:

  1. Du e så flink Solveig!!
    Eg e ikkje så glad i verken heimalaga saft eller syltetøy, så eg bale meg ikkje opp me å prøva å laga heller... Men de komme kansje når eg blir voksen???

    Eg e forresten besøkande nr 200! Fortjene premie ;-) ;-) Derfor ska eg inn på blafrebloggen å sjå om eg kan vinna noke fint!

    Anne Tone :-)

    SvarSlett
  2. Da såg godt ut med heimelaga syltetøy,har safta litt rips og bringebær saft, me sku gjerne hatt litt syltetøy og.... Holde du kurs??

    Kristin H :)

    SvarSlett
  3. Sjølvsagt, Kristin. Eg kan ha kurs!! Men da e så enkelt som bare da!! Kjekt med kommentarar!!!

    SvarSlett
  4. Oki, satse på ein snarleg innføring bare då ;)
    E sikkert lett,men av og til høyres/ser ting vanskelige ut :)

    SvarSlett