fredag 13. september 2013

Helg igjen

s

Så var ei hektisk veke over....igjen.
Eg likar helg, eg.

Dei tre fyrste dagane denne veka, gjekk det i eitt med jobb, skule, middag, lekser,
valg, møter, turar etc.

så kom onsdagskveld, og alt var unnagjort, nistene var smurt og eg skulle planlegge
neste dag.

Ingenting på planen etter middag??
Har eg avtala noko med nokon??
Eg følte eg skulle noko, men ante ikkje kva.

Eg var ingenstader,
og vi hadde ein roleg ettermiddag.

Så kom det besøk til meg på kvelden,
utan at det var planlagt.

Kanskje det var det eg hadde på følelsen?

Kjekt var det iallefall.



Epler frå pappa sin hage og
lyng gjer eit haustleg preg på stovo mi.


Kvit lyng passar jo godt inn hos meg.


Holmegaard Lyslykt har flytta inn hos meg og.
Fekk gåvekort til bursdagen, og det var lett å bruke det på denne,
som eg har sikla etter leeeenge.
449,- på kampanje hos Tilbords.

God helg alle saman!


2 kommentarer:

  1. Herlig høstinspirasjon i bildene dine - skålenmed epler fra pappan din sin hage er prikken over i'en:)
    Kjempestilig lyslykt:)

    Ønsker deg en finfin høsthelg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Hei på deg,herlig høstbilder!:)
    Bilde på instagrammen idag var super fint:))
    Ha en fortsatt fin helg:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett