fredag 27. september 2013

"Hay", sa du??


Mi gode veninne Diana med bloggen "MyDream" la sist veke ut bilde på Instagram
av eit slikt speil, kjøpt på Kid.

Eg har sikla etter eit slikt lenge,
og var snar på telefonen til Kid på måndag.
Hald dykk fast; det var nedsatt 50 %.

E da mulig liksom?

Betalte 125 kr for da.

Veldi bra at den snilla mammo til Diana henta da heim for meg og.


Då eg kom heim med det, og skulle henge det opp,
var ikkje mannen så veldi imponert over hamp-tauet som var opphenget.

Flaksen var på mi side då eg kom på at vi hadde eit gamalt brunt skinnbelte
i passe str.

Mannen skifta difor ut hamptauet med skinnreima.



Sjå kor kult detta blei då. Nett likt som Hay sitt speil.

DIY på høgt plan her i huset.



Perfekt!!

Som alt anna her i huset....ho ho ho, eg ler.

Lekkert speil på veggen der...

No e da helg, I love it!

4 kommentarer:

  1. Kjempekult,likte at du skiftet til skinnbelte!!:)
    Ha en fin helg:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  2. Grattis med kul lampa..knall den :)

    god helg til deg!

    SvarSlett
  3. WOW DWTTA BLEI STILIGT
    PASSET SÅÅÅ FINT
    FLINKE ER DERE
    NYT HELGEN KLEM ELI:)

    SvarSlett