fredag 19. april 2013

Klubb


Onsdag var det til for klubb,
 og 10 flotte damer var samla.
Eg hadde laga tapas,
og eg kjenner eg vert svolten bare eg tenker på maten....
Nam nam
Gløymte sjølsagt å ta bilder av maten.. er det ikkje typisk...?


Eg synst det er kjekt å pynte litt ekstra når eg får besøk.
"Bordekkinga er halve måltidet", vert det sagt.
Kven likar ikkje å komme på besøk,
når vertinna har lagt seg litt "i selen" for å ønske velkommen??!!
Det gjer iallefall eg.



Denne flotte damask-duken kjøpte eg på Europris for 15 år sidan, til sånn ca 99 kr.
Er det mulig?? 

Den helde seg lika fin, vask etter vask,
er aldri rukkete,
og passar likegodt på julafta som i barnebursdag.


Finaste serviettane frå Bloomingville.
(som eg fekk hos enda finare Evelyn)

Kunne ikkje legge bestikket på dei, for då ville dei ikkje vist....
Måtte finne på noko nytt,
og ramma liksågodt inn eit hjarta på den måten!


Nydelege peoner friska opp på bordet,
i fine fasettvasar frå Bolia.

Svart, kvitt, sølv og cerise-råsa vart perfekt oppdekking på ein perfekt klubbkveld med gode veninner.


3 kommentarer:

  1. så delikat og fint, ja her er det lett å se at gjestene er velkommen :o) Så fint med hjertet :o) Ha en herlig fredagskveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. HEI PÅ DEG:))
    SÅ LEKKERT
    DETTE KANN DU
    TENKER DERE KOSTE DERE
    NYT HELGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. For eit flott bord! Du er flink med detaljane!! :)

    Stor klem

    SvarSlett