søndag 3. mars 2013

Bursdagsplanlegging


Tidleg på kvisten, sit eg og planlegg 5 årsdagen til tullemor på fredag.
Den har vore planlagt lenge, sjølvsagt.
Det er ingen prinsesse vi har, og difor heller ikkje noko prinsessebursdag.
Inne på Festfabrikken.no fekk vi handla det vi trengte
( eller, eg måtte begrense meg kraftig.....Der var det mykje fint!!)


Tullemor fekk kokebok til jul, og bestillinga frå ho var klar:
"Eg vil ha sånne muffins til bursdagen min"


Pynten har eg starta med, og vist i dette innlegget.


Så no er det berre å googla litt meir inspirasjon.
Ikkje fordi tullemor ber om det, for ho er meir enn nok fornøyd med muffins og ballongar..

Men fordi eg synst det er så gøy!!

Velkommen så mykje til nye følgarar!
Det er dåke som gjer det gøy å blogge!!

Fin fin søndag til alle!

3 kommentarer:

  1. Trur d blir kjempe bra :) glede meg t å sjå :) klems Diana

    SvarSlett
  2. SÅ KOSELIGT
    ALLTID GØY Å LAGE BURSDAG
    NYT SØNDAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett