lørdag 26. januar 2013

Realitetsblogging


Eg vil gjera oppmerksom om at detta innlegget ikkje er for pyser....


Tør du framleis vera med meg?


Her er tørrvareskåpet mitt.

Er det mulig, tenker du sikkert no.
Ventar ho på at da kan bli krig?
Trur ho butikkane er stengt for alltid?

Sorry,ingen av delane.

Det er bare sånn eg er.

"Kjekt å ha, kan jo få bruk for det ein vakker dag."

Skåpet mitt er til glede forandre og, som naboar som manglar melis, pizzafyll, ein boks mais...
Ja, kva det måtte vere.

Dessuten har da nett vore 10 kroners tilbud på Spar


Sånn, då såg da litt betre ut.
Har kasta da som var gått ut på dato, rydda og systematisert litt.
Normal?

Tvilsomt.


Eg bruker Noregsglas til oppbevaring.
Ser betre ut og er lettare å halde oversikten på kva eg har.


Sånn,då har vi system på suppe posane og!

God laurdags-ettermiddag til dåke alle!



5 kommentarer:

  1. Solveig, dei skapo dine er jo bare heilt utrulige... Så deilig med eit skikkelig system... Du kan komma inn til meg og laga system i den "boden" på kjøkkenet... Hahaha...
    Guri malla Solveig, når eg var innom Tilbords såg eg desse KNALLKULE oppvaskhanskane og då tenkte eg på deg... Kult:-).
    No skal Bambi på isen, meg altså.... Joda, går sikkert bra da...haha:).
    See you:)
    Klems meg:)

    SvarSlett
  2. Wow for et skap! Trodde eg hadde MYE, hahaha. Som eg skrev i forrige inlegget ditt så har eg og hatt "kjøkkentjeneste" idag.
    Tenkte eg skulle ta litt bilder og blogge fra det "nye" kjøkket men kjenner eg er helt tappet for energi.
    Ungene var oppe 06.10 i dag ,zzzzznork!

    SvarSlett
  3. Du e kje nåke pysa! ;)
    Og det e jo så godt å "ha litt på lur..." veit du :P
    Mine skap e ikkje nåke ryddigare.. og me har nok så da holde her og! haha..

    SvarSlett
  4. Er fullt her og med alt vi kan komme til å trenge og litt til... Jeg kjøper også en del på 10 kroners marked. I tillegg er vi ganske ofte på harryturer.. Prøver stort sett å kjøpe ting som er kjekt å ha, men noen ganger så blir det rare glass fra rare hyller i rare butikker. Liker å ha litt xtra i skap og skuffer, kan når som helst svinge opp taco til både 10 og 20 personer..:) Men det skjer jo aldri. Ihvertfall ikke på sparket. Tenker bare at det er kjekt å ha hvis jeg får lyst på ditt, og det er kjekt å ha hvis jeg får lyst på datt. Og i tilfelle rottefelle, - ingen drar sultne hjem herfra:)

    SvarSlett
  5. He, he, he :o) herlig! Kjempegodt å få ryddet og kvitte seg med det som går ut på dato i alle fall :o) Jeg skriver ukemeny, etter at jeg begynte med det blir det handlet inn kun til de middagene vi skal ha i løpet av uka. Kjøper imidlertid noe ekstra av det som er "vanlige" middager og som alle ungene liker i tilfelle det blir skjærings i planene, hi, hi, hi. Ha en god søndag! klem fra Nina

    SvarSlett