søndag 9. desember 2012

Solskinn


Ein dag eg var heime, skein sola så flott.
Den laga skuggar på veggen når eg tok bileta.


Fin lærk, men enda finare stjerner.
Nokon av dei har eg laga sjølv, med papir frå Dagbladet magasinet.
Skal kjøpe meg papirkuttar,
for det trengs når eg skal lage slike stjerner.
Det er viktig med beine strimler.
Skal love deg at dei ikkje alltid blir beine når eg skal klyppa...LOL...


Gamal vinballong frå barndommens rike.
Lærk frå Omvikdalen.
Stjerner DIY.


I dag trur eg vi må sjå langt etter sola,
det bles, er 2,5 plussgrader og våt snø.

Men vi skal på teater og sjå "Reisen til julestjernen",
og ikkje nok med det,
vi skal på hotellet og ete middag etterpå.
Perfekt å bli invitert på Familiejulebord ein slik søndag.
Mannen er på si 3. veke på jobb 
og ungane er lei "kjappismaten".

Fin søndag til dåke alle.
Velkommen til nye følgarar og lesarar,
eg set pris på dåke alle!


2 kommentarer:

  1. HEI:)
    VAKKRE BILDER
    SÅNDAGEN HØRES HELT PERFEKT UT
    KOS DERE KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Ville bare ønska deg ein fin-fin vekestart Solveig!
    Til veka er eg og frøkna aleine og.. så då blir det nok litt kjappis-mat her hos oss og... ;)

    Ellers e formen laber, etter eit kjekt, men hardt julebord i går ;)
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett