søndag 2. desember 2012

Kreativitet


Når kassane med julapynt ikkje inneheldt det eg 
drøymte om at dei skulle,
så måtte eg bare gjere det beste ut av det. 
Ingen tvil om
at kreativiteten blomstra.


Glaskassen frå Blomingville er no
fylt opp med kongler, lyslenke og
den gamle hjulvispen til besto.


Den lyser så fint no i kveld.

Dagen har vore full av koslige ting,
aking, speling, perling, laga kokosbollar nam nam,
middagsbesøk og enda meir besøk. 

No har eg tradisjonen tru vaska golv, og gjort huset klart for ny veke.
Har gått gjennom kle og sko, pakka vekk sandalar og ca 30 capsar (!), vår sko og jakker.
Så no har vi god plass til vinterkleda som må brukast no når snøen er her.

Fin veke til dåke alle.

Takk for kjekke kommentarar, da gjer meg så glad!!!

5 kommentarer:

  1. Hei !
    Så fint det blei :))
    Deilig å få rydda skikkelig opp innimellom. Og det er jo ikkje til å legga skjul på at vinterklè tek opp ein del meir plass enn sommarklè...
    Blir nok ein del fornying i julepynten her i huset og :) Blir liksom ikkje heilt nøgd med det eg har... Til mannens store fortvilelse ;))
    Fin kveld vidare !
    Klem/Janne

    SvarSlett
  2. Solveig, du e veldig flink:)
    Glaskassen er bare så utrulig stilig..og kult med kongler og lyslenka oppi:)

    Takk for i ettermiddag, koselig som alltid:)

    Snakkes:)

    Klems Evy:)

    SvarSlett
  3. Takk for ein fin ettermiddag. Vart inspirert og gjekk heim og laga min eigen vesle adventsdekorasjon. Du er foresten steike effektiv, snakkes! Pøne

    SvarSlett
  4. sååå fiiint d blei.... *hermingsmateriale*

    SvarSlett
  5. SÅ TØFFT DETTE BLEI
    HØRDES UT SOM EIN FIN DAG
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:))

    SvarSlett