onsdag 3. oktober 2012

Blomabutikken


I november skal eg byrje å jobbe her,
Fredheim Blomster i Rosendal.
Iallefall litt.
Men og i gartneri og hagesenter. 
Eg gler meg.


I dag har eg vore og testa ut nokon av planane eg og 
kollegaen min har tenkt ut.


Ved bruk av Wik og Walsøe, som butikken har eit rikt utvalg av, 
har vi dekka til ein betre middag!


Ein kan godt vere litt utradisjonell når ein dekker bordet,
kven har sagt at ei mugge ikkje kan brukast til ein vase for eksempel.


I dag har mottoet vore:
"Less is more"

for å få fram mest mogeleg.


Sånn ser det ut i dag,
kven veit korleis det ser ut i morgon?

Håpet er at kundane skal bli inspirert,
og kanskje kjøpe med seg noko nytt på
handleturen!

Eg gler meg til å ha deg som kunde!
Lik gjerne Fredheim Blomster på Facebook.

3 kommentarer:

  1. Så spennende Solveig! Tenker du skal få utløp for kreativiteten din her. Wiik & Walsøe - love it! Og lekkert bord :-)

    SvarSlett
  2. Fy flate Solveig- detta blir gøy!!!!

    Gleda meg til å komma å handla hos deg ;)

    Reidunn

    SvarSlett
  3. Kreativt og flott...butikken kan gleda seg til deg;)

    SvarSlett