mandag 3. september 2012

Søstrene Grene


Det er kjekt å komma te byd`n og får handla i gøye butikkar,
som Søstrene Grene.

Mykje kjekt til ein kjekk pris.


Eg kjøpte nokre boksar med lokk denne gangen.
Trur dei kostar omlag 40 kr for dei største.


Puttar alle småting oppi, så ser det så mykje ryddigare ut med ein gong.


Ein boks til gåve-utstyr,
ein boks til tape.

(Innmari kor mykje tape eg hadde plutselig.)

Eg har fått mange latterkule når eg har rydda på plass
i nyahuset.
Eg og mannen har hatt med oss mykje forskjellige ting,
og vi har kjøpt mykje nytt.
Blandt anna har vi vore gode kundar hos Europris,
der vi har kjøpt plastkassar med lokk.
Eg tullar ikkje når eg anslår at vi har omlag 100 stykk.

No er mange av dei tømt, og innhaldet plassert/kasta/resirkuler
eller plassert på loftet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar