mandag 27. august 2012

Test


Pute frå ByNord,
kjøpt på ferie i Danmark.

Fekk ein kommentar på at den hadde eg gløymt å blogga om!! *ler*,
for det er jo sånn det er blitt. Når eg har anskaffa meg noko nytt,
klarar eg ikkje vente med å vise det for dykk.


Men i dag skal eg skriva om noko anna enn puter frå By Nord.

For nokre år sidan, tok eg ein "personleghets-test", ein JTI.
Resultatet vart veldig personleg, og 
den var veldig "meg".

I dag hadde eg god tid på ferja, og las gjennom papira eg fann då eg rydda.
Frysningar nedover ryggen.
Går det verkeleg an?
At eg passar så godt inn,
for det stemmer rimeleg godt.

På slutten står det:
"En liten bønn for Solveig:
Herre gi meg tålmodighet og 
jeg mener med en gang!"

Eg måtte le litt og, og har tilbydd mannen å lesa det.
Trur nok han bare vil sitja og nikka,
for da e sånn kåno hans e!

Hanslingsretta
Praktisk
Menneskeorientert
Organisert


2 kommentarer:

  1. Hehe då har me samme oppfattning av JTI test :)Eg tippa resultatet før eg fekk da, stemte heilt da ja :)

    SvarSlett