lørdag 18. august 2012

Jentetur


I veka som var, reiste eg og to veninner på jentetur til Oslo.
Målet var konsert i Telenor Arena med denna flotta damo.

Vi hadde kjøpt Golden Cirkel billettar og trudde difor at detta skulle bli ein
 større konsertoppleving enn sist.

Desverre hadde omtrent alle andre og slike billettar, og det vart ikkje slik vi hadde håpa.
Men eg takka genene for at eg er 174 cm, slik at eg såg det meste som skjedde og eg 
såg Madonna skikkeleg.
Eg fekk ein betre konsertoppleving enn sist for 4 år sidan, med tanke på at 
det då regna, lynte og tordna og eg stod heilt bak på Valle Hovin.


Denna flotta damo fekk alle dei andre sjå og.
Med vin i glaset blir ho enda finare.


Mmmm, lunsj på Paradisio på Grûnerløkka, 
etter hot tips frå Malena ( Takk igjen :-)


Kosleg butikk som denna flotta damo likte seg godt i.


Til slutt enda dagen med oppladning med litt forfriskane Mohjito på Karl Johan.

Slike turar gjer meg vitamininnsprøyting for kvardagen ellers.

Takk jenter for ein flott tur!!

3 kommentarer:

  1. Så herlig med jentetur! Ser ut som dere har kost dere hvertfall:)
    Jeg er kjempefornøyd med bordet, og viss du er interessert så kan du gjerne få telefonnr til min bror. Han lager på forespørsel, så du må bare ta kontakt:)

    Fin fin lørdagskveld til deg:)

    SvarSlett
  2. Høyres ut som ein kjempekoselig tur!
    Vitamininsprøytning gjere godt for oss mammaer innimellom :)

    Ha ein fine kveld!

    SvarSlett
  3. Så kjekt det så ut Solveig,godt du er så høg og flott;-)
    Gjør veldig godt å reise på en liten opplevelsestur med venninner av og til, det har eg og blitt flinkere til;-)
    Ha en fin søndag, klem;)

    SvarSlett