torsdag 14. juni 2012

Enda eit stykke igjen


Ja, det er eit stykke igjen før vi er heilt i mål.
Men det skjer no noko....


eller rettare sagt, da skjedde no noko her for ei tid tilbake.


Da ser faktisk værre ut på bilda enn i verkelegheita. 
Har vel noko med at eg har sett meg blind på korleis det eigentleg ser ut.
Men det er no komt takstein på garasjen sidan sist iallefall.



No kryssar vi bare fingrane for at han med gravemaskina kjeme tilbake,
sånn at vi kan komma i gang med planting og såing.
Eller...det blir vel rull-ut-plen tenke eg. 
Må bare, ja, måååå bare få klyppa plenen i år og!!!



3 kommentarer:

  1. blir jo knall bra det, vil du klippa plen så e du velkommen her nede hos oss... LOL... :)

    SvarSlett
  2. Du er jammen løyen: Stressar på for å få slå plenen!!!!hehe. Skjønnar at du gler deg til grønt under beina og nyta uteområdet òg. Jammen har dåke fått det fint!

    God helg til deg og dine, Solveig!

    Marian

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var mykje ironi i det å klyppa plen. Eg nyte kvart sekund eg kan sleppa :-)

      God helg til deg og dine og.

      Slett