onsdag 7. mars 2012

Er på plass


No er vi på plass i nyahuset.
Det var lika bra som eg hadde forventa.
At eg fekk influensa midt oppi flttinga, var ingen hindring...eg blei bare litt ekstra sliten.


Noko av dei fyrste møblane som var på plass, var hagamøblane eg kjøpte hos Bo Grønt fredheim Gartneri i haust. Dei har stått på lager, og har no fått plass i stova. Planen er at dei skal ut til sommaren, men vi får no sjå.


Ovnen er på plass, grå med stålpipa.
Flott lesekrok for interiørblad, ein god kopp kaffi og litt sjokolade.

6 kommentarer:

  1. va så fiint atte... lyst på vafle i måro formiddag?? ;) eg komme, all alone på besøk :) viss du e alone :) Øyvind har kidza.. :)

    SvarSlett
  2. Så godt å komme seg i hus! Kjempe fint har det blitt!
    Og gratulerer med nytt familiemedlem! Har du fått hilse på prinsessa? Kos deg i huset!

    SvarSlett
  3. Gratulere med innflyttinga!! Kan tenke meg det er herlig!☺
    Glede meg til fleire bilder frå huset☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Koselig! Gratulere med nyhuset!!
    odin

    SvarSlett
  5. Kan tenke meg det er deilig å endelig flytte inn,:-) Fine hagemøbler- jeg har speil og kurvfat til salgs på finn kvinnherad i samme stil:-)

    SvarSlett
  6. Gratulera :-)
    Blir kjekt å sjå meir <3

    SvarSlett