tirsdag 13. desember 2011

13. desember


Eg bruker gamle bilder, for å gjengje oppskrifta på Japp-rutene mange har etterspurt!

2 store japp
100 gram margarin
puffa ris
2 store Melkesjokolade

Smelt japp og margarin. Bland inn passeli med puffaris. Fordel det ut over ei langpanne med bakepapir. La dette stivne litt. Smelt melkesjokoladen og smør den utover. Set det i kjøleskapet til det har stivna. Så kan du dele opp i passelige ruter. Nyt!!




Eg planlegge å laga noko anna i år, sidan alle andre lager Japp-ruter, og eg fekk eit glas med dette i førjulsgåve i går...nam nam. Men kva skal eg lage??

3 kommentarer:

  1. ÅÅå, dette så godt ut! Har aldri hørt om japp-ruter før jeg, men det skal prøves ut!

    Klem

    SvarSlett
  2. å det ser helt herlig ut!! mmm mulig den der MÅ prøves hehe =)

    Ha en fin dag!!!
    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  3. mmmmm.. fytti det så godt ut... fristende å prøve..
    klem fra odin

    ps brune pinner er en hitt her hos oss...

    SvarSlett