søndag 24. april 2011

Arne og Carlos påskekuler


For ei tid tilbake leste eg i eit blad at Arne og Carlos hadde laga påskekuler, men eg kunne søren meg ikkje huske kva blad!!!!

I dag var eg på besøk hos tante Marit, og der var det. Påske-Allers var bladet!!


Eg har så sansen for desse kulene. Så neste år, blir det pynta med sånne. Må bare strikka dei fyrst.....eller mamma må strikka dei!


Utruleg stilig.

No sit eg med beina rett ut. Skal ta årets "Baby foot" og bli klar for sandal-sesongen. Har sett meg i sofaen med blad, pc, appelsin og fjernkontrollen. Bare 40 min igjen no!!!

4 kommentarer:

  1. Så koselig at de har påskekuler og.. har boka med julekuler(ikke strikket enda... )
    Kos deg masse i sofaen! Hørstes deilig ut1
    klem odin

    SvarSlett
  2. ja de er virkelig flotte de kulene!! kunne tenkt meg noen sånne jeg og... problemet er bare å få det til hehe... du må ha en fin dag på siste påskedagen!

    SvarSlett
  3. Hey hey! Må ta med oppskriftene på jobb så eg kan få ein kopi.... ;)

    SvarSlett
  4. *Liker*
    elle mamma må!!!! Tjihi!!!
    Har du fått babyføtter nå?? (Håpa at dei ikkje krympe...)

    SvarSlett