søndag 28. november 2010

Brune pinnar

 I går måtte eg bare baka litt, og då valgte eg brune pinnar. Dei er lette å lage, og smakar veldi godt.

Oppskrifta har eg henta frå Tine sitt oppskriftshefte, som du kan få i div. butikkar:

200 gram meierismør
200 gram sukker'
1 eggeplomme
1 ss lys sirup
1/2 ts kanel
1 ts vaniljesukker
1 ts natron
300 gram kveitemjøl

Pensling og pynt: eggekvite, perlesukker og hakka mandlar. Steik på 175 grader, ca 10 min, midt i ovnen.

Rør smør og sukker godt. Bland i resten. Elt deigen og del den i 6 like deler. Rull ut til pølser, og trykk dei flate, slik som på bildet under.
Pensle med eggekvite, dryss på perlesukker og hakka mandlar.
 Skjer dei opp på skrå i smale kaker mend dei er varme. Avkjøl på rist. Og nyyyyt!
Hysj, ikkje sei til mamma at eg har ete masse deig!!!!

2 kommentarer:

  1. hehe tid det siste bildet:)
    de såg kjempe gode ut! dere må kose dere! ha en fin søndag

    SvarSlett
  2. Åh..... de der er som mine Kolakaker som vi har bakt i min familie hver jul siden tidenes morgen :) Koselig med baking og lun kos nå i advendtstiden :)
    Du? Det du har på ønskelisten din vettu, fra Maison Riviera? De kan sende altså..... jeg klarte ikke vente jeg så jeg har bestillt så jeg kan ha julekaker i den :)
    Klem frA meg

    SvarSlett