lørdag 9. oktober 2010

Turkis

 Eg har skifta farge på kjøkkenet for hausten. Det rosa og rosete har måtta vika for det turkise. Eg har alltid likt turkis, synst det er så friskt!
 Og med pris på voksduk hos stoff og stil (24,95 pr meter), så kan ein jo skifte med humøret! Så no går det i kvitt og turkis. Det lyser litt opp i denne tida, der det meste er orange, brunt, og litt grønt om kvarandre.
 Eg kjøpte dei fine plakatane i rosa og turkis, slik at eg kunne skifte med interiøret. Og rammene kjøpte eg på Europris!

Tallerkenhylla fekk eg hos ei kjempe kjekk dame etter at eg la ut eit ynskje om ei slik på Facebook. Den var trekvit, og med eit par malingstrøk vart den så fin atte. (Eg har ei til, som skal vere på rommet til tullemor, med bøker i. Men sidan vi leiger hus no, har eg ikkje lyst å skru inn fleire skruer i veggen. Så den får rett og slett vente til nyehuset!)
 Desse flotte blomane fann eg hos Fredheim Blomster i Rosendal ( jada, litt reklame må eg ta med!!) Og dei var kjempe dekorative. (Av ein eller anna grunn, kjøper eg alltid to og to like blomar....)
Eg syr og syr for tida. Resultatet kjem før de anar....

3 kommentarer:

  1. Kjøpte to av den plakaten eg og; rosa og grå☺
    Fint med litt farga når det er haust..sjøl om eg bruke ha jordfarga då..rart egentleg-burde jo vere meir farga når det blir haust..☺

    Glede meg til syprosjektet vert publisert☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Turkis er en energifarve syns jeg :) Kjempefint hos deg! Du kjøper 2 og 2 planter og jeg er sånn med lysestaker :) hehe

    SvarSlett
  3. ..♥Turkis♥

    Yndlingsfargen min iallefall :-)
    Kor store e Keep Calm plakatane dine?? Eg har og sett meg ut to sånne... Men ikkje komt så lang endå!!

    Så "lite" som ska te for å friska opp litt i heimen! Deilig!! Flott og med reklame ;-) Så me vett kor me ska handla bloma! (Som om ikkje de allerede va innprenta i topplokket??)

    Hadde våre kjekt å lekt med dåkke enn dag :-D

    SvarSlett