torsdag 15. april 2010

Nam nam

Dagens lunsj her hos meg! 

For 3 år sidan hadde eg eit prosjekt "ta av 8 kg før sommaren". Då meldte eg meg inn på vektklubb.no, og fulgte programmet til punkt og prikke. Eg trente, og åt, drakk, trente og lot vere ein heil masse. Eg sat faktisk og åt 8 chipsflak ein lørdagskveld, for det var det eg hadde igjen på kaloritellaren min den dagen...

Men det funka, og eg tok av 8 kg innan mai månad!!

Eg følte meg utruleg vel, fin i bikini og alt da der...og så blei eg gravid.....

Og no har eg ei nydeleg lita tullemor på 2 år! Skulle gjerne vore utan dei 6 som kom på igjen, men er ikkje motivert for kampen igjen no. For da e utruleg kor lett dei kjem på, og kor vanskeleg det er å få dei av igjen.

Men dette åt eg mykje då. Polarbrød med pittelitt lett kyllingsalat, salatblad, skinke, masse paprika og agurk. 

3 kommentarer:

  1. Nam nam!!!

    Dette såg kjempegodt ut!

    Kor lang tid brukte du på dei 8 kg?? Hmm.. Hadde våre stas før mai jah...

    SvarSlett
  2. Mmmm... Så knall godt ut!!! Vet hvordan d å slit med kiloene!!
    Ikke noe lett arbeid det nei!!!

    SvarSlett
  3. Kalorier skal spises, ikkje telles :) !

    SvarSlett