mandag 1. mars 2010

Bursdagsfest


Kem kan vel motstå denne fristelsen??
Egg frå frittgåande høner kanskje??
Tenk å få denna frukosten servert av ei lita jente!

Om ei veka fyller vetlasnuppo vår 2 år. Og mammo gler seg vel mest! For eg tvile på at ho skjønar kva det dreier seg om. Men idag har eg handla litt te ho på nettet. Alle desse tingo kan du kjøpa her Ein super nettbutikk alltså! Masse fine treleiker. Butikken heitte Store Bjørn. her kunne eg lett ha handla masse meir!

Og så har pappen vore innom Toysrus før han kom heim, men da kan eg ikkje visa før neste mandag! tenk viss ho e innom her då??!!

3 kommentarer:

  1. Ja tenk om hu e innom her å kikke. Fylle tross alt to år!! He he -va jaffal gal søtt dette som du vise her :-)

    SvarSlett
  2. Hei☺
    Treleikar er so supert! Praktisk og mykje finare enn plastleikane!

    Eg kan lage fyrstikkesker til deg☺ Må bere bli litt betre av denne leie forkjølelsen min! Seier ifrå eg når eg har produsert litt☺

    Klem M♥

    SvarSlett