mandag 22. februar 2010

Sjukt-barn-dag

Så var det min tur til å vere heime med sjukt barn. Barnet er heldigvis så godt som feberfri, og skal i barnehagen i morgon! Og idag har eg valt å levere vetle snuppa i barnehagen. Litt kvalitetstid blei da då med guten min. Og her i huset e piratspelet han fekk til jul, ein vinnar for tida.
Og da e ramme alvor alltså. Han bare røver oss andre heila tida, og det endar opp med at han vinner, gong på gong, sjølv om vi hardnakka prøver å "ta han".

Vi har kosa oss. Men no spurte han om ikkje vi snart sku henta vetlasystero....han kjedar seg...

Og når eg likavel var heima, kunne eg vel baka litt bollar og! Så no har vi ein god ladning på plass. Har snart 2 års dag i huset, så viss dei varer til det, er eg jo godt i gang med bursdagsbaksten og!

3 kommentarer:

  1. Nam nam -dei bollene dine altså!! Såg nyyyydelige ut :-)

    Imponerte øve bloggingå di!! Daglig?? Godt at gutten komme seg :-) Sjuge unga e jo kje noge kjekt...!

    Ha en flotte mandag!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅÅ, eg elske skulebolla!

    Klem F

    SvarSlett
  3. God bedring til dine små :) Dei e jo heldige da som he ei sånn kreativ og snill mamma å vere heime ilag med.Da blir det "litt bedre" å vere sjuk. Bollane såg jammen go ut ja.

    SvarSlett