søndag 31. januar 2010

Riviera Maison

Eg har fått meg ein ny "favoritt butikk". Oj oj oj kor mykje fint! Eg var på Riviera Maison på Xhibition senteret i Bergen i helga. Og kjøpte meg desse fine t-lysastakane. Her vil eg tilbake og bruka meir pengar!

Ellers har vi hatt ei super helg i Bergen. E ikkje utkvilt, men masse opplevelsar og innput!! Fekk sjølvsagt shoppa litt. Møtt mi kjære Signe med familie, og knept litt på vesle Tiril! Eg har ete masse og godt, og ledd mykje av Marit Voldsæter!!!

Men eg trenge ikkje meir snø no...............................

2 kommentarer:

  1. Høyres ut som dåke har hatt ein kose helg ja. Godt med litt barnefri og shopping...fniiis. Så utruleg godt å komma heim til dei uansett:)

    God veke til deg.

    Klem F

    SvarSlett
  2. Så kjekt då :-)
    Kjekt med ny favorittbutikk!!

    Eg e og meir enn fornøyd når det gjeld snøen.

    Sommar og sol er heverd HJERTELIG VELKOMNE TIL MEG!!!

    SvarSlett