fredag 30. oktober 2009

Minimikki

Minimikki e ei super nettbutikk, med utruleg masse fine kle til barn!!. Eg var så heldig å vere på ein visning av kle då eigaren av Minimikki e ei god veninne av mi gode veninne, Anita!! Og der fekk vi sjå på og kjenna på kleno. Og Elisabeth fortalte om kleno, om dei va store eller små i størrelsen etc. Så samtlige av dei som var der handla.

Merkene dei sel er bl.anna: Dundelina, Ej sikke Lej, Cupcake, Moonkids, Nova Star, Paul Frank....

Og då pakken kom i posten, sånn plutseli bare to dagar itte vi handla, kom dei nydeleg innpakka! Eg e veldi nøgd med både varer og service frå Minimikki.

www.minimikki.no


Så for å fortelja om denne flotte nettbutikken, kan eg no vera med i konkurranse om gavekort. Kan da bli betre??

3 kommentarer:

  1. Ja, for du kan legge ut nettadr til den butikken :-D

    SvarSlett
  2. No e da gjort. Og så førte eg på at da e kle for barn! Så, Gunnhild, da e kje shoppeplassen te meg og deg...

    SvarSlett
  3. Sukk...jaja...men jeg har da en forholdsvis nyfødt nevø, og en ikke SÅ nyfødt grandnevø... *S*S*S*S

    SvarSlett