mandag 5. oktober 2009

Fotobok

Endeleg kom fotoboka frå bryllaupet i posten. Den va bare heilt utruleg nydeleg. Så bra samansetjing av bilder. Eg e veldi nøgd! Tusen takk, Bodil. Du e bare knall. Kjeme nok te å booka deg ved andre anledningar og!! Har prøvt å ta bilde av den, men det va ikkje enkelt. Den som vil sjå, må bare komma på besøk!
Prinsen ska ha "ønskebrønn-turen" sin i måro, og då skal han og to kompisar ta turen heim til oss. Han glede seg sånn te å visa dei all legoen han har fått. Mamsen har baka muffins te dei. Men koffor må eg alltid steika dei for lenge....får ta masse melisglasur på, så blir dei vel saftige igjen!!!

5 kommentarer:

  1. fy flate Solveig eg MÅ komma bort snart no og sjå og studera!!

    SvarSlett
  2. Ja, da må du kjære nabo. Den va nydeli. Mykje betre å sjå i den enn på cd-en.

    SvarSlett
  3. Anne Tone komme snart :-)
    Kjempespent!!

    Den som ventar på noke godt.....!!

    SvarSlett
  4. Heldige gutar som får muffins, eg er sikker på at dei blir veldig bra. Glede meg te å sjå boka, kos deg når du bler i den og drøm deg tebake te den 20. juni :)

    SvarSlett
  5. Hei på deg! Så koselig å få hilsen fra deg på bloggen min. Det setter jeg stor pris på!

    Så ut som et veldig flott album. Skulle gjerne sett bildene. Heldig du som har hatt Bodil til å ta bilder. Hun er så flink!

    Håper du får en god kveld. :)

    SvarSlett